recenzja kawiarni w Rzeszowie

Przyszedł czas na kolejną polecajkę, a właściwie tym razem to polecajki 
Od pewnego czasu nosiłam się z zamiarem zrobienia wpisu na bloga o kawiarniach w Rzeszowie, które często z mężem odwiedzamy ze względu na smak kawy, pyszne ciasta, świetną atmosferę i przesympatycznych właścicieli 🤩

Zaznaczam, że kolejność tych miejsc jest przypadkowa i muszę wam powiedzieć, że od dłuższego czasu zbierałam dla was materiały zdjęciowe 😃
1. Kawa rzeszowska
Miejsce, które odwiedzam z mężem od lat, a które zawsze zaskakuje mnie pyszną kawą i wyśmienitymi śniadaniami. Jeśli chcecie zjeść najlepszą szakszuke w Rzeszowie to tylko i wyłącznie tu. Cezary czyli właściciel nie zmienia jej składników od lat. Znacie mnie już na tyle dobrze, że wiecie iż jestem wielką fanką tego dania. Ich wypieki są zawsze świeże, smaczne i mają ciekawe połączenie smaków. Korzystają oni z wypieków Pajowni i tak właśnie przechodzimy do punktu drugiego 😍

2. Pajownia 
To miejsce, które jest poza ścisłym centrum. Odkryłam je któregoś dnia przez totalny przypadek. Znajdziecie u nich Paje. Ciężko mi powiedzieć z czego dokładnie są te ciastka, ale uwielbiam ich smak. Oczywiście inne ciekawe połączenia smaków ciast też u nich dostaniecie. No i nie zapominajmy o kawie ☕️ Zawsze unosi się tam jej zapach, a w smaku jest obłędna 🥰

3. Le petit reve 2020 
To kawiarnia, która powstała w pandemii, ale utrzymała się w tym najgorszym okresie dzięki niepowtarzalnemu smakowi jedzenia. Za kuchnią francuską średnio przepadam, ale w ich wydaniu bardzo mi smakują. Croissanty na słodko, na słono, tarty różnego rodzaju cynamonki i sezonowe jagodzianki zawsze mnie skuszą. Do tego kardamonowe latte bądź przelew i jest smakowicie 😋

4. Cafeciarka
Kawiarnia, która powstała w zeszłym roku i łączy moje dwie wielkie miłości czyli kawę i kwiaty. Jak wchodzisz do lokalu zapach jest obłędny. Za drzwiami przywita Cię Angelika właścicielka z wielką wiedzą o kwiatach. Możesz usiąść przy pysznej kawie, ciastku i oglądając piękne kwiaty, dodatki i wianki zrelaksować się. Klimat przedni 🤩

5. Piętro Cafe
Lokal usytuowany w rynku na piętrze z widokiem na stare miasto. Uwielbiam go zwłaszcza zimą, bo ma ogromną choinkę i niepowtarzalny widok na Jarmark świąteczny. Jego największym plusem oczywiście poza smakowitą kawą i tartami jest gramofon i możliwość wybrania płyty. Gramofon oczywiście obsługuje Pani kelnerka, ale wybór płyt jest ogromny i każdy meloman znajdzie coś dla siebie. Ja ogromną fanką porcelany jeszcze bardziej doceniam to miejsce za podawanie kawy w Bolku (ceramika Bolesławiec) 💕
6. Bianca
Miejsce na rogu dwóch ulic na starówce. Słynie z lodów i ich różnorodnych smaków, które są wyrabiane na miejscu. Wybraliśmy to miejsce na wykonanie szyszek na nasze wesele i Grzesiu -właściciel nie zawiódł nas. Zjecie tu pyszne ciasta i wypijecie obłędną czekoladę. Choć to mały lokal to atmosfera jest fajna, a obsługa bardzo miła 😍
7. Momento Coffee 
Odkryłam to miejsce, a właściwie to mój mąż pod koniec zeszłego roku, bo jest ono poza centrum. Kawiarnia łączona z palernią kawy. Możesz tu usiąść i wypić kawę, kupić ją na wynos bądź zaopatrzyć się zarówno w ziarna jak i różnego rodzaju herbaty do domu. W tym miejscu zdecydowanie jestem herbaciarą ze względu na ciekawe mieszanki smakowe. Mój S zawsze wybiera jednak ich przelew. Do tego pyszne ciastko i randka z mężem udana ❤️

8 The5ivecoffee
Kawiarnia, w której przywitają was przemili właściciele Monia i Mario. Zawsze znajdziecie u nich pyszną kawę i ciasta, które przygotuję dla was właścicielka na naturalnych składnikach. I choć miejsce jest w galerii na obrzeżach miasta, to jest klimatyczny lokal z książkami i świetną atmosferę, do którego chce się wrócić 🤩

Komentarze