o mnie

Witajcie!
Mój pierwszy post będzie o mnie. Nie wiem czy w ogóle dobrze go piszę bo nigdy tego nie robiłam :-)
 Jestem dziewczyną mieszkającą w Rzeszowie , która uwielbia swoje miasto. Zabranie się za pisanie tego bloga zajęło mi kilka lat i to nie ze względów czasowych, chociaż to też. Tu bardziej chodziło o zastanawianie się, czy ktoś będzie czytał i czy odnajdę się w roli blogerki . Mam wiele zainteresowań i pasji, a zdefiniowanie ich przychodzi mi ciężko.


Tak więc zacznijmy od największych:

- GOTOWANIE. Kuchnia to miejsce, w którym odpoczywam i w którym realizuje swoje nie zawsze mądre  pomysły. Chociaż powiem wam, że z tych szalonych wychodzą pyszne rzeczy. Dla mnie pojęcie gotowanie to również pieczenie, jednakże z ozdabianiem mam jeszcze problem ;-) Z gotowaniem wiąże się też próbowanie nowych smaków i tu przechodzimy do drugiej pasji.

- PODRÓŻE. Miłość do podróżowania odziedziczyłam po mamie. Jakbym mogła, to pakowałabym walizkę codziennie i jechała w inny zakątek świata. Podróże wiążą się dla mnie też z wyjazdami tuż obok, wyrwaniem się na weekend bądź jeden dzień, by.....

- FOTOGRAFIA. Ciągle gdzieś w moim życiu pojawiał się aparat, zdjęcia, łapanie ulotnych chwil. Jednak dopóki nie poznałam mojego męża, który zaszczepił we mnie miłość do fotografii i firmy Pentax, to była to tylko odskocznia. Teraz zawsze mam przy sobie moją Tośkę, co ułatwia mi uwieczniać wyjątkowe chwile, które wiążą się z .....

-GÓRY. To moja odskocznia od życia codziennego. Idąc w nie z każdym krokiem schodzi ze mnie, zmęczenie, troska. Z każdym krokiem oddycham głębiej, pełniejszą piersią, bo wiem, że jeśli tu mi się udało to mogę wszystko.  Psychicznie wypoczywam, mimo wysiłku fizycznego jaki muszę zrobić. I to prowadzi nas do.... O tym w następnym poście :-)

Komentarze

  1. Jesteś Kobietą z pasją i widać, że z miłością podchodzisz do tego co robisz. 💕
    Niech pisanie tego bloga przynosi Ci radość i wielu czytelników✊😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia Bede Cie czytac 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz Oliwko 👍Ja już dziś wiem,że będzie ciekawie👌Skąd wiem???🤔No z Insta rzecz jasna😉Powodzenia,pozdrawiam Was😉😊🙂😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia kochana😊👍czytamprzykawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie tu dotarłam 😁 Z Ig na bloga 😉💙😚

    OdpowiedzUsuń
  6. 51 year-old Developer II Kori Linnock, hailing from Earlton enjoys watching movies like "Awakening, The" and Shopping. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Ferrari 250 Testa Rossa. sprawdz tych gosci

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz