świąteczna sesja

Sesja świąteczna za nami a myśmy otrzymali takie cudowne zdjęcia od dwóch mega zdolnych dziewczyn 


Dziękujemy wam serdecznie za uwiecznienie tych pięknych chwil na tych fotografiach 
Kasiu @foto_lawe 💕
Izabela @szwed.izabela 💞
Nie mogło być inaczej żeby nie opisać wam tego na blogu. Sezon przedświąteczny, to czas radości, śmiechu, zapachu cynamonu, suszonych pomarańczy, choinki i magii. Przede wszystkim jednak jak dla mnie to czas spotkań z rodziną, bliskimi, przyjaciółmi i osobami na których nam zależy 🎄 
Sesja świąteczna to element przygotowań do Świąt i pamiątka. Nie chcę żebyście myśleli, że robimy ja co roku, ale co jakiś czas chcemy mieć pamiątkę z tego magicznego czasu 😃
W tym roku sesje robiły nam dwie fotografki i był to ciekawy i owocny czas. Nie wiem czy wynika to z tego, że sami fotografujemy, ale mieliśmy z tego wielką frajdę. Spinanie się na sesji to nie nasza bajka i miło było być po drugiej stronie aparatu. Było przy tym mnóstwo śmiechu o zabawy. Dowiedziałam się wiele ciekawych rzeczy i nauczyłam sporo 🤩
To doświadczenie pokazało mi, że lubię być i fotografem, a czasem pozować innym fotografom 📸 Jak wiecie uwielbiam siebie #oczamimęża, ale inni pokazują mi, że ile fotografów tyle spojrzeń na zdjęcie. Sami zresztą zobaczcie jak różne kadry dziewczyny zrobiły 😃
Dobrzy ludzie Wesołych Świąt
Niech ten czas przedświąteczny i świąteczny będzie dla was pełen dobra, nadziei i magi 🎀

Komentarze