parownica Tefal recenzja

Długi weekend dla niektórych trwa, a u mnie dziś praca. Ja więc jadę do pracy, a Pan S ma zajęcie
Od jakiegoś czasu testuję z @tefalpl stacje parową IXEO POWER i jak widać na załączonym zdjęciu, a właściwie to zdjęciach ciężko mi się do niej dopchać 😂 Mój mąż nie przepadający za porządkami i domowymi obowiązkami poprasował już chyba wszystkie moje i swoje koszule. Dał mi tylko ją wypróbować żebym mogła wam o niej opowiedzieć i wyrazić swoją opinię 🤩
Jednak ja zdecydowanie podzielę się z wami chyba pierwszy raz naszymi odczuciami. 
Powiem krótko, to sprzęt, który ułatwia życie i jest poprostu mega 💞
Jestem zachwycona stacją parową IXEO POWER. To urządzenie jest proste do złożenia i łatwe w obsłudze. Prasowanie na nim to czysta przyjemność. 
Najbardziej odpowiada mi lekkość żelazka i sposób obsługi. Dzięki technologii Smart protect która zapewnia odpowiednią temperaturę możemy być spokojni o naszą odzież. 
Wszystko jest szybko i idealnie doprasowane. Zarówno te rzeczy, które kładę na desce jak i wieszam na wieszaku, który jak dla mnie jest bomba. 
Fakt iż deska ma kilka ustawień wysokości i możliwość nachylenia oraz położenie w trzech pozycjach poziomej pionowej oraz pod kątem 30° sprawia, że możemy go dostosować do własnych potrzeb. 
Zbiornik na wodę ma pojemność 1,1 litra, jest wyjmowany, więc jego napełnianie jest bardzo łatwe. 
IXEO to produkt 2 w 1 generator pary z innowacyjną deską do prasowania, idealne urządzenie dla alergików ponieważ para wodna zapewnia dezynfekcje i odświeżenie.
Jego funkcjonalność sprawia, że muszę się z mężem kłócić kto będzie prasował, a to chyba najlepsza recenzja ♥️
Polecam

Komentarze