biblioteczka

Biblioteczka to miejsce, który moim zdaniem powinien być w każdym domu.  Wiele z was pyta mnie o książki w naszej biblioteczce, a jakiś czas temu zostałam poproszona o napisanie o niej 
W końcu znalazłam na to czas, więc pewnie trochę się rozpiszę 😂 Miłością do książek zaraziła mnie maminka, do dziś wspominamy z mnóstwem śmiechu jak wyganiała mnie na dyskoteki. Ja oczywiście chowałam się w ogrodzie z książką , więc #czytamwplenerze zdecydowanie mnie dotyczy 😀 
Mój zbiór książek składa się z różnych pozycji. Nie mam gatunku, który dominuje w biblioteczce, choć najbardziej lubię #biografie i #książkikucharskie. Ostatnio mój księgozbiór powiększa się o #książkipodróżnicze i #bajki dla dzieci 😍 Dziś do biblioteczki dołączą #książkiświąteczne. 
Co kocham w czytaniu?
Mnóstwo rzeczy, ale najbardziej szelest przewracanych stron, zapach książek i fakt, że zawsze mogę wrócić do tych fragmentów które najbardziej mi się podobały 💕
Nie jestem zwolenniczką e-booków ani audiobooków, za to mój mąż uwielbia, więc kilka książek z serii #hygge i motywacyjnych trafiło na półkę. Muszę wam powiedzieć, że cieszę się, że je mam, bo zaczerpnęłam z nich kilka ciekawych rad i mogłam podyskutować o nich z mężem 😃
Niestety nie mogę przekonać się do książek fantazy, choć miałam już kilka do nich podejść. Siostrzeniec i mąż wciągnęli mnie w świat filmów i seriali i jak na razie raczej mi wystarczy 😀 Za to historyczne książki połykam tempie ekspresowym i kiedyś to był mój ulubiony gatunek literatury. 
Od jakiegoś czasu #czytampolskichautorów
i coraz częściej jestem mile zaskoczona tymi książkami 💕
Jestem typem człowieka, który bardzo przywiązuje się do rzeczy, a co za tym idzie gromadzę wiele. Książek nie pożyczam i nie sprzedaje. Niestety ludzie tak mają, że często nie oddają 😞 
Jeśli macie jakieś pytania odnośnie biblioteczki śmiało zadawajcie je w  komentarzach 😄

Komentarze