książki można czytać wszędzie


Dzień dobry kochani 
Znacie mnie na tyle, że wiecie, iż uwielbiam czytać w plenerze niezależnie od pogody. 



Na tą książkę czekałam bardzo długo, a gdy w końcu mi się udało ją zdobyć zaśnieżony Rzeszów wydawał się idealny dla zmarźlucha kochającego zimę 😄 Ciepło okutana jak to mówi mój małżonek z gorącą herbatką w termosie znalazłam idealne miejsce z widokiem 📖 



Znamy go wszyscy, a jego role zawsze są ciekawe, odważne i zabawne. W swoim debiucie literacki Tom Hanks pokazuje, że jest nie tylko świetnym aktorem, ale i pisarzem 📖 




"Kolekcja nietypowych zdarzeń" jest zbiorem 17 opowiadań, które opisują ludzkie historie mające znaczenie. Tak więc poznajemy historię weterana II światowej i jego rodziny, czy dziesięcioletniego Kennego, który w swoje urodziny leci po raz pierwszy awionetką i rozwódkę szukającą nowego miejsca w życiu, albo o przemianie relacji nastoletniego surfera z ojcem i o niespodziewanej podróży na Księżyc.




Jak dla mnie "Kolekcja nietypowych zdarzeń" to książka, która zadziwi, wzruszy, rozbawi, da do myślenia. Niektórzy mówią, że zasługuje na literackiego Oskara współczesnej literatury i trudno się z nimi nie zgodzić ❤️
Warto sięgnąć po tą książkę wydawnictwa @wielkalitera




Komentarze