umilacz poranka ☕

Jak wiecie kochani nie jestem gadżeciarą, ale uwielbiam sobie ułatwiać życie i korzystam z tej możliwości kiedy tylko mogę.

Kawa to moje drugie imię, więc ekspres do kawy był kwestią czasu i namówienia męża 🤪 Dzięki firmie Philips Polska mam wymarzone cudeńko, które nazwałam umilacz poranka.
Najbardziej podoba mi się, że ten ekspres posiada cztery profile użytkownika, na których mogę sobie ustawić mój ulubiony napój pod siebie (moc kawy, ilość wody i wielkość pianki). Ja oczywiście wybrałam różowy 😃 
Jest bardzo higieniczny dzięki brakowi rurek w spieniaczu, przez co wszystkie zakamarki w nim są dostępne do umycia. System spieniania mleka LatteGo i ceramiczny młynek sprawiają, że kawa smakuje wyjątkowo. 
Funkcja 12 kaw i filtr wbudowany w pojemnik z wodą to jego kolejne plusy. Fakt, że jest cichy, prosty w obsłudze i funkcjonalny sprawia, że jest dla każdego. Mogłabym go zachwalać godzinami, bo jak na razie nie dopatrzyłam się w nim wad.
 Serdecznie polecam, satysfakcją gwarantowana. 

Komentarze