Czerwień

Moim krótkim wyjazdom, weekendowym wypadom, czy urlopach od zawsze towarzyszyły książki. Jest to jedna z moich ogromnych pasji i staram się czytać kiedy tylko mogę 📖

Kiedy dostałam do zrecenzowania od wydawnictwa Wab książkę Małgorzaty Oliwii Sobczak "Kolory zła. Czerwień" miałam wiele wątpliwości, bo jak wiecie nie jestem miłośniczką kryminałów 😱
Jednak mimo, że nie miałam przyjemności zapoznać się z poprzednimi książkami tej autorki, to ta lektura przypadła mi do gustu i wciągnęła.


Jednak mimo, że nie miałam przyjemności zapoznać się z poprzednimi książkami tej autorki, to ta lektura przypadła mi do gustu i wciągnęła.

Dwie piękne, młode dziewczyny i brutalne morderstwa na nich dokonane. Zbrodnie dzieli siedemnaście lat, ale wiele wskazuje na to, że mają ze sobą coś wspólnego. Prokurator Leopold Bilski, niejednokrotnie narażając się przełożonemu postara się rozwikłać te tajemnice.Śledztwo w sprawie Martyny wyważa drzwi do 1996 roku i tajemniczej śmierci Moniki. To jasne jak słońce, że dwa podobne morderstwa przełożą się na żonglowanie pomiędzy przeszłością a teraźniejszością. Ale nieoczekiwanie to przeszłość bardziej przyciągnie uwagę, zasieje wątpliwości i rozerwie prawie zabliźnione rany.

Nadmorskie zbrodnie to zaledwie dopełnoenie odkrywania sekretów Sopotu i przesiąknięcia jego duszną i zwłowieszczą atmosferą.


Jeśli zastanawialiście się nad jej kupienie, a lubicie polskie kryminały, to polecam przeczytać 😁



Komentarze